Tuesday 9 September 2014

RINDU INI PART II ~~


Tajuk       :       RINDU INI PART II ~~
Gambar   :       Carian Google

       Assalammualaikum, semua! Wah! Lamanya aku biarkan blog ku ini bersawang! Menyepi tanpa ada perkhabaran baru semenjak berakhirnya Program MiG pada bulan Mei lepas. Hahaha!

       Apa khabar pengunjung-pengunjung blog ku? Harap korang semua sihat. Chewah! Perasan la pulak ada pengunjung setia! Hihihi! Tapi, apa yang pasti, aku tahu bahawa sahabat-sahabat ABDR ku pasti mengunjungi blog ku ini apalagi aku yang dah sekian lama tidak mencoret, hari ini tiba-tiba ada pula secebis bingkisan dari diri ini.

       Aku seperti aku yang dulu. Tapi mungkin, ada perubahan dari segi kesibukan tugas hakiki yang membataskan masa ku untuk ber'blog'ing. Namun, jangan tak percaya tau! Sifu maya ku sentiasa bersamaku. Tidak mahu Kelas Asas Penulisan Kreatif yang kusertai terkubur begiru sahaja. Aku sangat berbesar hati dengan kesungguhan sifu maya ku yang tidak mahu aku terberhenti separuh jalan dalam berkarya di blog. Hihihi! Terima kasih, Cikgu Monalita Mansor.

       Apapun yang kuharapkan, biarlah aku tidak mengecewakan sifu maya ku. Walau sesibuk manapun aku dengan tugas hakiki ku, akan aku cuba untuk meluangkan masa ber'blog'ing. Apatah lagi, hari ini sangat mengejutkan aku! PC di pejabatku yang selama ini asyik 'cannot be displayed' je, hari ini boleh pulak menembusi blog ku! Hahaha! Aku suka! Harap-harap, esok dan seterusnya seperti hari ini juga!

#Salam kasih sayang!

1 comment:

  1. welcome back, sayang. Jangan asyik berblog pulak.
    Tugas hakiki utamakan dahulu.
    Penting, bahagikan masa sebaik mungkin.
    Alhamdulillah

    ReplyDelete