Wednesday 24 September 2014

HIDUP LEBIH SIHAT



Teks          :       Azaliza Salmin
Foto          :       Arkibku

Assalammualaikum dan good morning, semua!

Hari ini dan hari-hari seterusnya, badan kekal sihat dan cergas untuk memulakan segala aktiviti! Apabila kita mengamalkan gaya pemakanan yang sihat dan seimbang, sudah tentu badan akan kekal cergas! Chewah!

Macam la apa yang aku makan hari-hari sihat dan seimbang! Hihihi. Semua pun aku telan, seimbang sangat! Tapi, dengan CMD yang aku titiskan dalam air minuman harian, insyaAllah, ia dapat menyeimbangkan tubuh kita dengan cara meneutralkan imun tubuh badan kita.

Tubuh badan kita ni, mostly berasid, yang mana ia adalah penyebab utama kanser. Mintak dijauhkan lah,kan! Air yang kita minum pun peratus keasidan masih tinggi. Sebab itu dengan CMD, ia dapat menukarkan air atau lebih mengalkalikan air minuman tersebut. CMD juga boleh kita titiskan dalam setiap makanan kita.

Jom kita mulakan gaya hidup sihat dengan Concentrated Mineral Drops (CMD). Harga yang mampu milik (tak percaya cuba la tanya harga! hahaha!), malah mungkin anda semua boleh jana pendapatan melaluinya! Yelah, kalau anda semua cuba gunakan CMD ni dan rasai kebaikan serta khasiatnya, pasti anda akan nak menjadikannya sebagai kegunaan harian, secara tak langsung anda akan menjana pendapatan bila anda beli lagi CMD ni! Itu belum lagi kalau syorkan kepada adik-beradik atau kawan-kawan yang lain!

Pm/whatsapp/weechat/telegram aku untuk mengetahui maklumat dan info lanjut mengenai bis santai, produk hebat, poket masyukkk dengan CMD ni!
Ini nomborku --> 016-5151421

Sampai sini dulu!

#Salam kasih sayang!

1 comment: