Monday 15 September 2014

ION BOTTLE HEALTH

Tajuk       :       Ion Bottle Health
Gambar  :       Arkibku

Assalammualaikum, semua!
Ayuh! Mulakan permulaan hari Isnin dengan Bismillah! Aku pasti, ramai yang mengambil kesempatan untuk bercuti hari ini kerana esok kan hari 1 Malaysia! Sambung cuti hujung minggu hingga ke hari Selasa.

Hari ini, aku ingin berkongsi kebaikan Botol Ion Sihat (Ion Health Bottle).Ia adalah salah satu produk dari Revell selain daripada Concentrated Mineral Drops (CMD).Cantik, kan!


        Sebenarnya, bukan cantik yang jadi ukuran.Cuma disebabkan kerana struktur botol ini yang kelihatan sangat unik menjadikan bonus untuknya menarik lebih ramai pelanggan!

Banyak fungsi yang terkandung di dalam botol ini. Kalau tengok betul-betul, di dalam Botol Ion Sihat ini terdapat bebola-bebola kecil yang terkandung di dalamnya beberapa jenis batu dengan khasiat dan fungsi yang tersendiri.

i)                    Batu Merah :-       -Menghasilkan air beralkali
-Meningkatkan mineral    dalam air
-Meningkatkan system imun
-Mencegah kerosakan radikal bebas
-Meningkatkan pH badan

ii)                  Batu Hitam :-        -Alkali (pH8.5 – 9.5)
-Anti-bakteria
-Mencegah bau
-Memperbaiki rasa air
-Menggalakkan peredaran darah dan metabolisma

iii)                Seramik Putih (Coral Magnesit) :-
-Pemangkin anti-oksidan (untuk menghasilkan air anti-oksidan secara berterusan)
-Mewujudkan kelompok air yang lebih kecil untuk penyerapan yang lebih baik
-Menggalakkan penurunan berat badan

iv)                Bola Perak :-         -Menghasilkan air anti-oksidan beralkali (ORP)
-Meningkatkan imuniti
-Mencegah penuaan
-Membantu detoksifikasi
-Membekalkan tenaga


       Nah! Jomkitasama-sama menjana keuntungan sambil meningkatkan taraf kesihatan tubuh badan seisi keluarga. Botol anti-oksidan beralkali mudah alih ini boleh dibawa kemana-mana sahaja untuk memastikan anda dan keluarga sentiasa mengamalkan peminuman air yang bersih dan selamat.

Aku tak tau macam mana aku boleh nak turut serta dalam bisnes rangkaian pemasaran ni. Dari dulu aku tak berapa berminat dengan konsep MLM ni, tetapi dengan CMD dan produk-produk dari Revell, aku rasa aku yakin boleh! Tambahan pula, aku memang menggunakan CMD ini sejak lebih sebulan yang lepas.Badan rasa lebih bertenaga, dan tak mudah mengantuk di tempat kerja. Sungguh!

Suamiku juga rasa begitu. Perubahan awal yang dirasakannya ialah dia kerap buang air kecil. Ya! Itu namanya menyahtoksin! Kalau kita makan apa-apa suplemen pun, perubahan awal yang akan kita rasa ialah kerap ke tandas (setakat yang aku alamilah! Tak tau orang lain! Hihihi). Lama-kelamaan, ia akan serasi dengan badan kita.

       Oh ya! Kalau kita sudah menggunakan botol ion sihat ini sebagai bekal air seharian, tak perlulah dititiskanl agi CMD ke dalamnya, kerana botol ini sudah sedia mengalkalikan air di dalamnya.
 
Tahap kealkalian yang tinggi akan menukarkan warna air kepada biru. Beza, kan!
       Ok lah! Sampai sini dulu untuk kali ini. Jangan lupa untuk menghubungi aku jika ingin ketahui lebih lanjut berkenaan bisnes santai ini, produk hebat, poket pun masyuk! Hubungi aku melalui whatsapp lebih mudah! 016-515 1421, simpan terus dalam buku telefon! Hihihi!

Ejen diperlukan segera, sebelum orang lain mendahului! Jom!

#Salam kasihsayang!

2 comments: