Sunday 14 September 2014

Concentrated Mineral Drops-CMD

Tajuk       :       Concentrated Mineral Drops-CMD
Gambar   :        Arkibku

       Assalammualaikum semua!
       Ya! Hari ini, aku nak memperkenalkan produk terbaru yang aku gunakan sekarang. Untuk kegunaa seisi keluarga demi menjamin kesihatan yang berterusan. InsyaAllah.

       Korang pasti tau tentang produk Revell, kan? CMD ni keluaran Revell, tetapi ia baru dikomersialkan baru-baru ini. Kalau korang ada lagi simpan suratkhabar, CMD ada tersiar di dalam akhbar Kosmo bertarikh 02hb September 2014 yang lepas.
       CMD ni merupakan makanan untuk sel-sel badan yang mengandungi gabungan 72 mineral semulajadi yang diekstrak dari Great Salt Lake, Utah, Amerika Syarikat.
       Kandungan mineral yang terhasil melalui cuaca 4 musim menjadikan Great Salt Lake kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat, iaitu 6-10 kali lebih pekat dari air laut. Kepekatan yang tinggi dan eko-sistem yang unik (kerana adanya Alga) menjadikan CMD lebih semulajadi tulen dan paling pekat daripada mana-mana mineral yang sama jenis di dunia. Ia mudah diserap ke dalam badan manusia disamping membantu mengimbangi pH badan untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Yelah, kita kan disarankan untuk sentiasa menjaga kesihatan badan, baik dari segi pemakanan, senaman, dan lain-lain lagi. CMD ni adalah 100% asli, tanpa pengawet, pengisi, dan pewarna tiruan tau!
       Aku mengenali CMD ni pun sebab kedua ibu bapaku, serta kakakku menggunakan produk keluaran Revell nih. Cuma baru-baru ini sahaja, CMD lebih dikomersialkan berikutan mereka membangunkan sistem rangkaian pemasaran (network marketing) untuk produk ini. Baru lagi tau! Jadi, aku pun seperti bersemangat untuk menerajui bisnes ini sebagai antara penaung terawal. Hihihi. InsyaAllah.
       Lagipun, produk ini memang sangat berkesan dan baik untuk sistem badan kita. Badan memerlukan mineral lebih daripada vitamin. Peratusannya aku tak ingat. Nanti aku semak balik buku nota.
       Ya! Aku masih pengedar dan pengguna Shaklee. Tapi, aku juga menjadikan CMD ini sebagai kegunaan harianku, cuma titiskan dalam air minuman kita untuk mengalkalikan air tersebut. CMD lebih membantu menyerap suplemen yang dimakan tau, terus ke dalam badan kita!

       Jangan tak tau! Selain daripada dapat menjaga dan mengekalkan kesihatan tubuh badan, aku juga dapat berbisnes santai di hujung jari dan memenuhkan poket dengan mengajak kawan-kawan mencuba produk hebat ini! Macam Shaklee! Tapi pada pendapat aku, CMD dari #Richvell ni lebih masyuk!
       Mereka ini telah mendapat kelulusan halal dari segi produk yang dikeluarkan, dan sistem rangkain pemasaran yang dijalankan juga telah disahkan halal!
       Lain kali aku sambung ya!

       #Salam kasih sayang!

P/S --> Jika ada yang berminat dan ingin mengetahui dengan lebih lanjut info berkenaan produk CMD dan bisnes santai, produk hebat, dan poket masyuk nih, jangan ragu-ragu, terus hubungi aku di talian 016-515 1421! Whatsapp lebih senang! InsyaAllah! Kita sama-sama menjaga kesihatan sambil menuju kejayaan!

1 comment:

  1. Panjang na, cik Aza. ringkaskan sikit. Jump to the solution- kreatifkan ayat lagi. usaha! Aza boleh !!

    ReplyDelete