Thursday 18 September 2014

BIZ SANTAI DENGAN CMD


Teks       :       Biz santai #iexp4u
Gambar  :       Arkibku

       Assalammualaikum, semua! Ha! Aku mengambil kesempatan kala waktu rehatku untuk mengemaskini blog ku. Alhamdulillah. Segala urusanku berjalan lancar. Cuma, itulah, makin hampir tirai penghujung tahun 2014, semakin banyak peruntukan yang diterima untuk dihabiskan (walaupun ada lagi lebih tiga bulan sebelum berakhirnya tahun 2014)!
       Ada yang sudah mencuba Concentrated Mineral Drops, kan? Dapat rasa keberkesanannya. bukan? Kongsilah bersama dengan pembaca-pembacaku yang lain di ruangan komen, ya! Mungkin, ada yang nak tahu tapi masih ragu-ragu atau malu-malu. Janganlah begitu! Tanya saja!
       Aku mula menitikberatkan pasal kesihatan sejak Disember tahun lepas, kalau tak silap aku. Selepas aku menjalani rawatan kesihatan di pejabatku sendiri, aku merasakan aku patut mula untuk menjaga kesihatan sendiri. Sejak itu juga, aku mula mengamalkan pemakanan suplemen Shaklee. Itupun, bukan aku terus makan tau. Aku selidik dulu kebaikan, khasiat setiap suplemen, barulah aku memutuskan yang mana patut aku ambil.
       Begitu juga dengan CMD ni! Aku bukan jenis orang yang pakai sebat je, kalau orang lain kata yang ini bagus, yang tu elok. Tidak! Mulut orang, biasalah kalau nak melariskan jualan (chewah! Macam la aku tak!). Hihihi.
       Tapi, benar. Aku bukan begitu, dan aku tidak akan mengesyorkan orang lain produk yang aku sendiri was was. CMD ni ialah sejenis mineral surih, sama macam air zam zam. Cuma air zam zam mengandungi 79 mineral, berbanding CMD hanya 72 mineral sahaja. Yelah, kalau nak dapatkan air zam zam yang tulen, tunggu saudara-mara kita ke Mekah baru boleh dapatkan. Walaupun di kedai-kedai Pak Arab sekarang pun boleh kita temui air zam zam, tapi benar-benar tulen kah ia?
       Apapun, kita hanya berusaha, bukan? CMD ini diklasifikasikan sebagai makanan, bukan ubat-ubatan atau suplemen. Maka, ia tidak memerlukan nombor pendaftaran KKM.
       Di samping dapat menjaga dan meningkatkan tahap kesihatan seisi keluarga, dengan CMD dari Revell Global ini juga, dapat menjana keuntungan melaluinya juga. Macam yang sedang aku lakukan ni. Dalam aku menggunakan CMD ni, aku mengajak rakan-rakan yang lain untuk mencuba produk ini juga, dan aku akan dibayar untuk itu. Mudah sahaja, bukan?
       Bagi sesiapa yang inginkan maklumat lanjut mengenai produk CMD ini berserta bisnesnya yang santai tapi masyuk, bolehlah menghubungiku terus melalui SMS atau whatsapp ke nombor ini --> 016-5151421. Usah malu-malu. Produk ini adalah sangat mampu dimiliki malah modal paling rendah yang pernah aku temui untuk memulakan sesuatu bisnes yang santai tetapi masyukkk!

       Sampai sini dulu!
       #Salam kasih sayang!

1 comment:

  1. teks ialah nama sendiri.
    tugasan seterusnya : cari gambar dan garap sebuah karya berdasarkan gambar tu.
    rujuk kat blog kawan-kawan lain

    ReplyDelete