Saturday 13 September 2014

~~BACK FROM MALACCA~~

Tajuk       :       Habis Kursus di Melaka
Gambar   :       

       Assalammualaikum! Nah! Kembali semula selepas tiga hari berkursus di Melaka. Mesti berlambak-lambak himpunan kertas di atas meja kerjaku agaknya. Kena set dulu mana yang nak dibuat terlebih dahulu. Adoiii!
       Maka, cuti sekolah pun bermula. Kali ini, aku akan membawa anak-anakku pulang ke Perak, negeri kelahiran ayah mereka. Biarlah mereka ke sana, dapat berjumpa dengan sepupu-sepupu belah suamiku, yang kali terakhir jumpa, rasanya ketika Aidilfitri lepas. Budak-budak. Bawa mereka balik kampung belah siapa pun, mereka suka. Dapat merasai suasana kampung yang nyaman, mengenali haiwan-haiwan yang memang tak terdapat di KL ni (yang dah kena sembelih ada lah!)! Hihihi.
       Selama tiga hari aku berkursus, aku banyak didedahkan dengan maklumat-maklumat berkaitan pengurusan gaji, elaun dan kemudahan penjawat awam. Emm, memang boleh dipraktikkan di tempat kerja kerana itu semua di dalam bidang tugasanku. Dan selama tiga hari itu juga, si kecilku nampaknya tidak menangis apabila ditinggalkan. Wah! Sudah boleh tinggal dengan ayahnya dah! Kalau tidak, berkepit 24 jam. Hihihi.
       Nampaknya, macam tak keluar idea lah nak menulis. Lain kali, aku sambung lagi ya!
       Oh ya! Aku sekarang menyertai satu bisnes yang santai, masyuk, dan produk yang sangat berkhasiat! Nanti aku ceritakan ya!
       #Salam kasih sayang!

Concentrated Mineral Drops & Ion Health Bottle


1 comment: