Saturday 26 April 2014

Penantian tak kunjung tiba

Teks       :       Menanti Idea
Gambar  :       Carian Google

Tidak tahu nak memulakan bagaimana. Idea masih tidak kunjung tiba, tetapi blog tidak harus dibiarkan sepi. Hmm, baru tersedar bahawa dunia penulisan bukanlah smudah yang disangka. Nak menggarap idea, bukan sesenang kata. Huh!

Mungkin aku boleh menjadi seperti dulu, penuh dengan idea, andainya aku memang seperti dulu! Maksud aku, zaman di mana aku belum bekerja, belum punya tanggungjawab yang besar, belum punya anak yang sentiasa menagih perhatianku. Mungkin.

Tapi, jika difikirkan balik, ada sahaja wanita-wanita berkerjaya yang boleh melakukan semua itu dalam satu masa. Ahh! Senang cerita, aku belum atau memang tidak pandai lagi untuk membahagikan masa. Mana untuk kerja, mana untuk rumah, dan yang mana untuk hobi. Ya, itulah dia yang sebenarnya. He he he.

Tak apa, perlahan-lahan. InsyaAllah.

Kalau tengok blog aku, aku ada tambah pages. Hihihi. Tujuan aku ada blog pun, salah satunya nak mempromosikan apa yang ada pada aku la. Tu pun belajar sendiri tu nak buat pages. Punyalah payah.
Rasanya, kalau di 'edit', nanti mesti hilang semula. Aku masih dalam proses mempelajari selok-belok untuk menjadi sorang blogger.

Namun, aku harap, ada la juga peningkatan jualanku dengan adanya blog ni. Banyak penambahbaikan perlu aku lakukan.

#Salam kasih sayang!



2 comments:

  1. Ilham di sekeliling kita. Tulis apa saja yang kita rasa kita mahu orang lain tahu tentang apa yang kita tahu...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak, cikgu...:-)

    ReplyDelete