Monday 7 April 2014

Posseidon a.k.a Titanic

Teks       : Poseidon
Gambar  : Carian Google

Filem ni sangat thrill! Aku sangat suka!

Mula-mula tengok, terus minda akan teringat filem Titanic! Tapi nanti hati mesti terdetik, apesal cepat sangat kapal ni nak tenggelam?! Suami aku pun kata begitu!

Filem ni memang akan gam kaki dan punggung untuk terus duduk mengadap tv. Sangat mencabar! Hati akan dup dap dup dap setiap kali melihat mereka ingin menyelamatkan diri dari terus berserah untuk tenggelam bersama-sama kapal.

Filem ini memang puas kalau ditonton sehingga ke akhirnya.

Tapi, aku sebenarnya tak tengok sampai habis pun!! Esok pagi tanya suami dan anakku apa kesudahannya! Ha ha ha! Tapi, walaupun tak habis tengok, pun aku sudah merasakan filem ini memang thrill! Maksud aku, mendebarkan!

Best!

No comments:

Post a Comment