Tuesday 14 November 2023

Follow agar jangan keliru

 

Teks    :           Azaliza Salmin

Assalammualaikum WBT ..

Hai, korang. Korang dah follow lom, fb Abdul Khalid tu?

Kalau belum, follow la if korang berminat nak tau pasal ilmu Fitan.

Aku nak ulas lanjut pun, memang tak layak. Sebab aku ni bukanlah dari bidang tu, cuma aku suka untuk mengetahui serba sedikit & suka dengan cara penyampaian Tn. Abdul Khalid tu. Takut, seram pun ada sebenarnya bila baca perkongsian beliau. Cumanya, kita patut bersyukur sebab Allah temukan pembacaan kita dengan hal-hal yang berarah kepada akhir zaman dan seterusnya. Semoga dapat kita serap dalam diri, ubah diri ke arah lebih baik. InsyaAllah, doakan aku ya.

Tn. Abdul Khalid ni juga ada berpesan, agar sesiapa yang bertanyakan tentang dakwah beliau ni, agar jangan dijawab melainkan jenguk sendiri tulisan-tulisan beliau di fb. Ini bagi mengelakkan kekeliruan. Aku sangat setuju dengan pendirian beliau.



‘Ya Allah, Kau lindungilah aku, suamiku, anak-anakku, seluruh ahli keluargaku serta para pembaca blog ku ini, agar terhindar dari fitnah Dajjal al-Masih.. lindungi kami, ya Allah, sesungguhnya hanya pada Engkau sahajalah tempat kami berlindung dan memohon pertolongan.. aamiin aamin ya rabbal’alamin…’

 

Till then!

Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment