Sunday 8 August 2021

USTAZAH BASIKAL

 



Teks    :           Azaliza binti Salmin

 

Assalammualaikum, korang..haiii..

Ok! Kali ni aku nak bercerita pasal satu novel. Novel ni bukan sebarang novel tau! Novel travelog pengembaraan “USTAZAH BASIKAL”. Ha, korang pernah dengar tak?

Kalau korang ada follow facebook aku, mesti tau sebab aku ade gak promote buku novel ni. Ye, aku telah menjadi salah seorang Affiliate Ustazah Basikal. Alang-alang dah baca & ada peluang untuk sebarkan iktibar novel ni, baik aku join affiliate dia kan. Seriously, memang banyak keajaiban yang tak pernah kita nak sangka sepanjang pengembaraan diorang ni.




Oh ya! Pengembaraan diorang ni merentasi 14 buah negara untuk ke Mekah, menaiki basikal. Best wooo, dengan view-view menarik sepanjang diorang berbasikal, semua ada dalam novel ni menggunakan kertas yang bermutu, macam majalah tau, tapi ia novel!

Ustazah Basikal ni ada 2 siri. Memang tak rugi langsung beli novel ni, sebab memang best lah! Korang pun memang patut dapatkan novel ni.

Nah! Aku share link untuk korang dapatkan novel best ni! Korang boleh tengok video jugak yang diorang share kat link ni!

 

https://ahmadbmi.my/order/form/LD_JULAI2021_LUCKYDRAWRAYAHAJI/364

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

 

Lekas dapatkan & manfaatkan kebaikan yang kita peroleh melalui pembacaan novel ni kepada semua!




Nah, aku hadiahkan video ini kepada korang untuk melangkapi E-book 14 Negara 14 Cerita ❤️

https://www.youtube.com/watch?v=BsTxdxORL7A&t=1s


Till then!

#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment