Tuesday 17 August 2021

Dealer PUBLIC GOLD

 

Teks    :           Azaliza binti Salmin

 

Assalammualaikum, korang. Haii!

Hmm, tak tau bilakah akan berakhir pandemik ni kan. Rindu nak jalan-jalan, bebas macam sebelum-sebelum ni. Betul-betul membimbangkan angka kes sekarang ni. Dengan pergolakan politik negara kita ni kan, lagilah tak tau nak kata macam mana.

Kerja pun dah kena berjadual, bergilir-gilir datang ke pejabat. Untuk menjaga social distancing, follow S.O.P , semua mengikut norma baharu yang disarankan kerajaan.

Aku bukan nak cakap apa, bila ko berada di bahagian kewangan, nak Work From Home (WFH) tu agak susah sikit. Dokumen semua kat pejabat, kan. Nak bawak balik, macam tak berani lagi nak bawak balik  dokumen kewangan tu.

Essential Department lah kononnya, kan.

Tapi so far, sepanjang PKP dari tahun lepas, bahagian yang aku handle (gaji ok), tidak terjejas. Heh heh heh, alhamdulillah.

Tapi, ada jugalah bayaran-bayaran yang menghadapi kesukaran untuk diselesaikan dek kerana pandemikc sekarang ni. Nak buat camner. Still kena usaha untuk selesaikan.

Oh ya! Aku nak bagitau korang ni. Aku dah jadi Authorized Dealer Public Gold tau. Korang mesti tau Public Gold, kan. Syarikat emas yang membolehkan pembeli untuk membeli emas serendah RM100 melalui akaun Gold Accumulation Program (GAP).

Ha! Kalau ada antara korang yang nak tahu lebih lanjut tentang emas di Public Gold, macam mana nak start menabung, apa faedah-faedah yang diperoleh, dan lain-lain, aku nak jemput korang join channel telegram aku =)

Takde paksaan pun, aku sharing pasal kepentingan simpanan emas sebagai pelaburan jangka masa panjang, baik buruk simpan emas, & banyak lagi lah. 😃 This is the link >> https://t.me/joinchat/38qHZwINS8BIOTY9

Untuk menabung di akaun emas GAP, korang hanya perlu ada PG Code, dan untuk dapatkan PG Code ni, tak perlu bayaran pun. Hanya maklumat korang yang perlu diisi untuk didaftarkan.

& menabung di Public Gold ni, tidak ada sebarang komitmen pun. Terpulang pada korang untuk menabung, anytime. Cukup gram emas, boleh keluarkan emas fizikal sama ada goldbar, syiling dinar atau pun goldbar in square card.

Jemputlah join telegram aku tu!

 

Till then!

#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment