Monday 23 August 2021

Seronoknya Membaca - USTAZAH BASIKAL

 

Teks    :           Azaliza binti Salmin

 

Assalammualaikum, hai korang! =)

Aku memang banyak nak share pasal travelog pengembaraan yang aku baca, USTAZAH BASIKAL. Sebab memang best sangat wehh, baca buku ni! Disajikan dengan gambar-gambar yang sangat menarik, mengagumkan, tahap tawakkal yang tinggi terhadap Allah SWT membuat sesiapa yang membaca buku ni, pasti yakin dengan kekuasaan Allah.

Seriously, aku tak tipu!

Kertas yang digunakan untuk menghasilkan novel ni pun memang terbaik! Bukan kertas buku novel cintan-cintun yang biasa kat kedai tu tau! Lagi satu, buku novel ni memang tiada dijual di kedai-kedai buku ya! Korang kena dapatkan melalui link affiliate yang dikongsi. 😉

Ok! Nantikan satu lagi post aku tentang novel ni mengenai kejadian alam yang…MasyaAllah, Subhanallah!! Tak dapat aku gambarkan walaupun hanya dengan melihat melalui gambar je. Kecantikan Pakistan, pehhhhh! Love sangat-sangat!

Korang support la kitorang dengan membeli novel ni, kemudian kongsikan dengan semua yang lain di dunia ni. Tiada yang mustahil jika kita berserah 200% hanya pada Alla Ta’ala. Percayalah.

Semuanya di dalam novel travelog pengembaraan Tuan Ahmad BMI dan Ustazah Adilah ke Mekah, merentasi 14 buah negara hanya dengan BASIKAL.

😊

Nah, aku kongsikan link untuk korang tengok-tengok dulu ke, layan video Tuan Ahmad ni ke, hihiii.

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

 

Till then!

#Salam kasih sayang!


Gambar : Affiliate Ustazah Basikal - JIWA CHAMPION


No comments:

Post a Comment