Friday 12 April 2019

*THROWBACK


Teks   :    Azaliza binti Salmin

Sangat menggamit nostalgia, kan, entri aku last two days! Hmm, hihihi.

Aku rasa la, tak kira siapa yang baca blog aku ni, mesti something feeling akan timbul bila terkenangkan zaman persekolahan kita dulu-dulu,kan!!? Kalau ada yang masih bersekolah, lalui dan harungilah zaman remaja kamu sepuas-puasnya, sebab time ni lah time yang paling indah untuk dilalui, dikecapi, dan di explore. J

So, enjoy as much as you can BUT never forget apa yang boleh dan apa yang tak boleh! NEVER! J

You get me, right!!?


As always, life must goes on whatever it takes. We are what we are today.
Bila ada nukilan macam tu kan, I mean, yang dinukilkan #KetupatNasi tu, yang aku shared tu lah, ia akan bring us back to zaman muda-mudi. Haa, gitew! Aku kan all 90’s, kan! Dulu, kini dan selamanya! Hahhhaa!

Kalau korang follow blog aku dari awal la, kan. I’m all 90’s and I love 90’s! Ahemm! *flip shawl J

Suasana akan tiba-tiba berubah (when we read those throwbacks), seakan-akan kita tengah sweet 16 & 17 pulak! Terimbau balik kenakalan kita dan kawan-kawan, ke’kreatif’an dan inovasi’an kita zaman remaja dulu dok berjauhan dengan family. Hihihi.
Perasaan rindu for sure akan muncul! Tersengih-sengih sendiri. Macam orang angau! Hahaha!

Betul tak!!? Eleh, aku tau, semua orang yang tengah baca ni pun tengah tersengih tu!! Kan!!?? Hihihi! I love u all! Kita semua ni kan human beings! Even kalau tanya mak ayah kita pun, pasal zaman diorang muda remaja lagi, kalau diorang buka cerita diorang, hmm, gerenti tersengih-sengih, tergelak-gelak, bahkan terbahak-bahak punya!

Ok! Done with all those throwbacks! Kembali berpijak di bumi nyata!


Till then!
#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment