Saturday 26 August 2017

Me & 90's

Teks       :       Azaliza binti Salmin

Salam hujung minggu, guys!

Aku sesaje tengah godek-godek Youtube tengok lagu-lagu lama zaman aku muda remaja dulu. Huhuhu. You know me, very de 90's, hokayh! 😄😄
Sesekali, layan kan aje!

Memori zaman remaja terimbau kembali. Zaman form 1 -form 3, dok ngan mak ayah lagi. Hari Sabtu je pergi rumah member sebab nak tengok CD konsert Backstreet Boys! Hahaha! Gile boybands dari US je aku ngan kengkawan aku dulu!
(Tapi, layan juga lagu-lagu jiwang kumpulan Stings dan yang sewaktu dengannya tuh!)

Back to 2017!
Haa! Tengah-tengah layan Youtube, terlayan jugalah  cerita-cerita/ konsert my favourite boyband tu, Backstreet Boys.
Tu yang tetibe rasa kembali ke zaman 90'an tu! Hahaha!

Nak tergelak aku tengok diorang nih mase ni!

😁😁
Tua dah diorang-diorang ni, especially Kevin! Hihihi. Tapi, idaklah tua gayut camaner. Maksud aku, sudah berusia berbanding dulu, muda belia. Yelah, aku muda remaja masa tu, diorang tengah muda tapi dah belia! MMuahahaha!

Kevin, Brian, AJ, Howie D, & Nick.
I admired AJ the most, but it was LAST time, hokayh! Hihihi. Now, suara AJ dah tak sehebat dulu. Dulu cam serak-serak sedap nauuu! Sekarang dah macam, ermm, suara Nick yang sedap dan macam tak berubah. Biasalah, seiring usia lah katakan! Nick tu lebih kurang baya aku je. Tua 3-4 tahun je dari aku! 
Like he cares! Hahahaha!


See AJ?! Hmm, hihihi!
AJ now..same style with his sunglasses but without hat 😇
My favourite boyband ever!

Ohh ya! Link yang aku bagi kat atas tu ialah time Backstreet Boys ni di interview kat Spain, disuruh untuk nyanyi lagu hits Spain skang nih --> Despacito! 
Tergelak-gelak aku nengok diorang cuba nyanyi! Hahaha!

Bye!
#Salam kasih sayang!


No comments:

Post a Comment