Saturday 5 August 2017

Love Vivy

Teks   :        Azaliza binti Salmin

Assalammualaikum, sahabat-sahabar surfers!

Aku sekarang ni rajin melayari blog Vivy (haa! Ada yang tak kenal Vivy?) J. Dia seorang wanita yang mencipta nama bermula dengan blogging, lepas tu membuat jualan fesyen secara online, lalu sangat berkembang sehingga hari ini! Dia adalah ikon fesyen yang sangat disegani di Malaysia. àFashion Valetß

Aku pulak start follow blog dia (Proudduck.com) lepas tengok siri in person ‘bout her à Love Vivy ß J Tapi aku tonton dah time Series 2! Hihihi!

Best! Siri tu menceritakan lepas dia jadi terkenal dengan Fashion Valet, about her life, her works, & her blogs! That’s why aku surfed blog dia, then jatuh cinta pulak nak menyelusuri bagaimana dia bermula sebelum famous gila!

She started blogging in 2008, masa tu dia masih study kat London (LSE-London School of Economics & Political Science). She took Law ok, not fashioned! But she’s really into fashioned when she started her blog. No wonder la, bagaimana dia boleh jadi ikon fesyen sekarang ni!

Sekarang ni aku dah baca sehingga tahun 2010. Rasa macam sayang nak skipped even one of her entries walaupun tahun 2010! Aku saje je nak tau tentang dia dan kehidupannya serta bila kejayaannya bermula through Fashion Valet.

Kadang-kadang, kita sendiri bole ter’inspirasi dengan kejayaan seseorang melalui pembacaan. J

Have fun, guys!


#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment