Wednesday 20 May 2015

Yewwwhuuuuuuu!

Teks       :       Azaliza binti Salmin
Foto        :      Carian Google

Assalammualaikum!

Aduhaiii..lama juga aku tak mencoret barang sebaris dua kata kat blog aku ni. Ingatkan, dah berpindah tempat kerja baru, ada la juga masa untuk blog aku ni. Rupanya, sama je tak dan macam kat ofis lama. Haduhaiiiiii…….
JPWPKL (ofis baru)

Bukan mengeluh, tapi lebih kurang la. Mmuahahahaaa…yelah, masa berkerja kenalah berkerja. Tapi, on a serious note, sama je takde masa untuk blog!!

Kat ofis baru aku ni, lebih berperaturan sedikit. Dari segi telefon, tempoh masa mengunci masuk baucer-baucer, yang mana sebelum ini kat ofis lama tidaklah ditetapkan seperti ini. Tapi aku rasa, elok juga benda-benda seperti itu dikawal selia. Takdelah pegawai dan staf sesuka hati bergayut di telefon,kan? Hihihi.
PPW Bangsar & Pudu (ofis lama)

Cuma yang letihnya, tempat aku berkerja ni di dalam satu bangunan yang tertutup je. Kalau nak tengok luar, kena dongak ke tingkap-tingkap atas, sebab aku memang dikelilingi oleh dinding. Memang pening kadang-kadang. Yelah, dulu kalau nak gi tandas, memang Nampak alam persekitaran kat luar. Kali ini, semuanya di dalam satu bangunan tertutup. Memang kadang-kadang rasa mual dan nak termuntah!

Pregnant? Hihihi. Taklah! Blom rezeki lagi kot. Hihihihi.


Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment