Sunday 24 May 2015

~~~ HATI PEREMPUAN ~~~~


Teks       :       Azaliza binti Salmin
Foto       :       Mr. Google

Assalammualaikum!

Huarghhhhhh! Mengantuk aku tonton cerita nih! Seriously! Apa impak atau motif yang nak ditunjukkan dalam cerita ni sebenarnya? Cuma ending die baru ade klimaks sikit. Permulaan sampai pertengahan, semua hambar. Yang ditonjolkan dan diketengahkan ialah sikap wanita yang bernama Yuhanis tu, yang aku rasa, alahaiiiii, apa yang dia nak sebenarnya entah la! Naik geram pulak bila menonton cerita tu!


Pelakon lelaki (aku lupa nama dia) aku rasa, beraksi baik sekali DALAM cerita “Rumi Cinta Juli” yang lepas. Dalam cerita ni pun, yelah, dia terikat dengan watak yang diberikan oleh pengarah, so, dia berlakon as directed.



Yang Yuhanis pulak (pun aku tak tau siapa namanya! Ahaks!) lebih kurang Tengku Zaril lah,kan. Berlakon seperti yang diarahkan, ikut skrip.
Aku tak tahulah samada Yuhanis ni tak pandai menarik minat penonton dengan lakonannya, ataupun skrip yang memang rapuh dan hambar. Entah la eik! Pendapat korang macam mana pulak?


Tapi, apa yang pasti, tudung dan skirt labuh Yuhanis memang dah jadi trend sekarang nih! Buktinya, kat ofis aku ni, sibuk dengan tudung Yuhanis je. Hihihi. Sekurang-kurangnya, kalau cerita ‘Hati Perempuan’ ni tak memberi apa-apa kesan di hati penonton, tapi ia membawa kesan kepada trend masa kini! Kan kan ?!

Dan yang paling pasti, drama selepas ‘Hati Perempuan’ ni lebih dinanti-nantikan! My Kyra Lyda gitewwww!

Ok! Till then!
#Salam kasih sayang!

(psstt à ini semua hanyalah pendapat peribadi aku ye!)


No comments:

Post a Comment