Wednesday 1 October 2014

WHAT A PACKED DAY!

Teks          :          Azaliza binti Salmin
Foto          :          Carian Google

Assalammualaikum, semua!

Hari ini, aku ditugaskan untuk memantau pengurusan kewangan & akaun sekolah di salah sebuah sekolah sekitar Kuala Lumpur. Bermakna, meja kerjaku harus ditinggalkan! Tidak!!!
Bukan apa, kalau aku buat kerja selain dari berada di pejabat, kepala dan fikiran mesti asyik mengenangkan kerja di pejabat. Ini namanya penambahan bebanan tugas. Tapi, siapalah nak dengar, beban ke, terbeban ke. Sudah jawatanku di situ, nak tak nak, kene redha dan buat!

Sekarang ini, aku dah kembali ke pejabatku. Sedang beristirehat sebelum jam 2 petang, aku coret serba sedikit apa yang terlintas di fikiran. Maaflah ya, kerana aku tidak sudah-sudah bercerita pasal kerja aku yang banyak lagi tinggi menggunung! Hihihi. Yelah, apa yang nak diluahkan, perlulah apa yang terlintas di fikiran. Nah! Inilah yang sentiasa bermain di benakku.

Kerja harus dibuat, misi perlu diteruskan, bisnes mesti dikembangkan. Hahaha! Oh ya! Sebut pasal bisnes, hari ini gaji untuk bisnes yang aku sertai tau! Alhamdulillah. Rezeki. Bisnes yang aku sertai dan yang aku ajak korang semua turut serta ni, bayaran gajinya setiap 1hb dan 16hb every month! Best kan! Boleh la, buat pendapatan sampingan!

Bagi sesiapa yang berminat dan rasa nak tahu pasal bisnes yang aku sertai ni (#iexp4u), boleh terus hubungi aku ya! Nak emel boleh (aza_aloha@yahoo.com/azalizasalmin@gmail.com) atau nak telefon/whatsapp pun boleh (016-5151421)!

Ok! Jam 2 petang sudah! Lain kali aku sambung! InsyaAllah!

#Salam kasih sayang!

1 comment:

  1. selain daripada
    kena reda - biar pembaca aja yang baca - kene redho. Tak payah tolong tulis sekali.

    ReplyDelete