Sunday 26 October 2014

MACAM MANE EIK?

Teks          :       Azaliza binti Salmin
Foto         :       Carian Google
Assalammualaikum, kepada semua yang sudi menatap coretanku yang tak seberapa selama ini. Harap kalian berada di dalam keadaan yang sihat dan ceria. InsyaAllah.
Aku sebenarnya sedang berusaha untuk meng’link’kan blog aku ni dengan FB. Tapi, asyik error je. Tak tahulah di mana silapnya. Payah pulak nak create FB badge dekat blog aku ni.
Bukan apa, senang sikit kalau dah link. Apa yang aku promote di blog, akan link terus ke FB. Kot ??????? Hihihi.
Time senggang seperti ini, sempatlah aku coret something untuk aku scheduledkan di blogku. Tidaklah bersawang sangat. Tapi serius aku katakan, kalau pun aku tak sempat nak update blog disebabkan desakan kerja yang tak bertepian, namun minda ini memang sentiasa teringatkan blog. Macam apa sangat, tapi itulah yang aku rasakan.
Oklah! Selamat bekerja untuk semua. Jangan lupa untuk titiskan CMD di dalam air minuman seharian kita ya! CMD mengalkalikan air lantas meneutralkan terus sistem badan. Badan kita ni mostly berasid, yang mana asid adalah punca penyakit datang menyerang. Orang selalu kata, mencegah lebih baik dari mengubati. Bertindak awal sebelum terlambat dengan CMD!
Sampai sini dulu.
#Salam kasih sayang!








No comments:

Post a Comment