Thursday 28 April 2016

Have a good Thursday! :)



Teks   :        Azaliza binti Salmin

Foto   :        Carian Google

Assalammualaikum & hai, uols! Have a good Thursday everyone! Mulakan pagi dan hari anda dengan doa berserta senyuman! Nekad di dalam hati untuk lakukan yang terbaik sepanjang hari ini! InsyaAllah! Niat yang baik pasti Allah SWT akan permudahkan!

Wah! Bersemangat sungguh aku hari ni! Hihihi. Bukan apa, kadang-kadang, kita akan mengalami suatu rasa yang macam…macam mana eik?! Macam….all brand new! Rasa macam, everything goes well as we’re hope! But then, still ada rasa curious sebab everything seems goes well je kan!? So, that’s it! That’s what I felt now!

Ah! Biarlah, kan?! Allah SWT dah bagi chance untuk kita rasa semuanya ok, so, just feel and go with it!

Hmm, lama aku tak bercerita pasal CMD, kan? Korang dah guna lom? Takpe la kalau belum, tapi rasanya, semua pasti dah memang maklum pasal CMD ni, kan? Nak-nak sekarang ni dah makin banyak produk-produk dari Revell Global yang dikomersialkan selain CMD. Pernah dengar pasal Hydro-D? Yeah! Lepas ni, ada lagi satu produk terbaru Revell akan keluar! Kunyah kunyah kunyah, senang je! Tapi, sedang tunggu kelulusan dari KKM!

Got time nanti, I’ll tell uols about Hydro-D tuh! Sebab ape tau!? Sebab aku pun tak tahu sangat pasal Hydro-D! MMuahahahaha! I sibuk la, u! But, still aku saved those info’s dari grup Jutawan CMD aku!  No worries! J

Ok lah! Till then!


Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment