Wednesday 18 February 2015

SANAH HELWAH, GUYS!!!


Teks       :       Azaliza Salmin
Foto       :       Mr. Google

Assalammualaikum, sahabat!!
Wah! Dahsyat sungguh aku ni! Membiarkan blog aku sekian lama bersawang-sawangan! Last published aku tengok 24th Oct 2014! Serius busy orangnya aku nih!

So, how's life all my friends?! Hoping semuanya dalam keadaan baik, insyaAllah. Cikgu Monalita Mansor, tolong maafkan diri ini kerana tidak dapat menjadi student cikgu yang baik. :(  :(

Nak cerita panjang pun, tak tau nak mulakan dari mana. Apa yang pasti, tahun baru, segalanya baru! Walaupun aku rasa akulah orang paling lambat nak cerita pasal tahun baru, sebab dah bulan Februari dah! Ahaks!!

Kerja tetap sama, tidak berubah. Oh ya! Aku dah isi e_pertukaran tau! Manalah tau, ada rezeki di tempat lain. Cari pengalaman kerja di tempat baru pula. Tapi, keputusannya bulan April ni baru keluar.

Ok lah! Next time sambung blogging!
Salam kasih sayang!


No comments:

Post a Comment