Sunday 22 February 2015

JOM LA CUBA CMD!

Teks       :      Azaliza binti Salmin
Foto       :       Carian Google

Assalammualaikum semua!

Haaa! Sekarang ni, dah viral sangat pasal Concentrated Mineral Drops di pasaran! Haa! Korang pun mesti selalu nampak promosi2 dekat FB, kan? Pasal CMD ni?! Tahniah kpd yang telah mengambil langkah awal utk bersama-sama menjadi yang TERRR awal dalam bisnes iexp4u ni! Syukur, alhamdulillah kan!

Bila dah viral, dah terkenal, macam-macam persaingan yang berlaku! Kadang-kadang tu, secara sihat, ok lah kan! Tapi persaingan yang nak menjatuhkan tu yang tak best tu! Kitorang yang ikhlas berurusniaga menjadi mangsa! Tapi, itulah ragam perniagaan! Kalau ada rezeki untuk kita, terima dengan hati terbuka. Kalau tiada, redha kerana belum rezeki kita lagi. Ye dakk?!!

Khasiat CMD ni terrr sangatlah banyak dan cara penggunaannya pun terr sangatlah mudah!
CMD ni bukan ubat atau suplemen ye! Ia diklasifikasikan sebagai MAKANAN kerana ia adalah mineral surih dari bahan-bahan alami, iaitu terdiri daripada 72 jenis mineral.

Mineral ni sangat diperlukan oleh tubuh badan kita berbanding vitamin, tau!!! haa, percaya ke tak percaya! Orang selalu ambil vitamin sebagai makanan tambahan untuk tubuh badan, tapi diorang sedar atau tidak bahawa tubuh kita memerlukan mineral lebih banyak berbanding vitamin! Tak percaya??! Pi tanya doktor, baq kat hang! Hihihi..

Gurau je, kawan-kawan! Tapi, itulah.. ilmu perlu dikongsi bersama. Memang benar, tubuh kita memerlukan mineral lebih tinggi berbanding vitamin. CMD ni mengandungi peratusan magnesium yang tinggi, yang mana magnesium amat penting untuk jantung kita. MINERAL ADALAH MAKANAN KEPADA SEL TUBUH! Sel-sel tubuh badan kita pasti akan bersorak keriangan bila CMD memasuki tubuh!

Jom pm/whatsapp 016-5151421 untuk maklumat lanjut! Mulakan penjagaan kesihatan seisi keluarga kita dengan mudah mulai hari ini dengan titisan CMD!

#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment