Saturday 21 February 2015

BILA LAGI NAK UBAH?

Teks       :       Azaliza binti Salmin
Foto       :       Mr. Google


Say NO pada kemalasan!!!!!
Kemalasan nak buat itu, kemalasan nak buat ini! NO! NO! NO!

Tetibe je cerita pasal malas! Yelah, aku ni ade la bab-bab yang malasnya payah nak diubah! Malas yang paling utama ialah malas nak.......hihihihi....!

Haiii..bila lah blog aku ni nak jadi glamour kalau asyik malas nak menulis hari-hari..? Kalau aku baca blog mentor2 a.k.a cikgu2 aku, perkara utama ialah JANGAN biarkan blog kita bersawang!! Menulis lah walaupun 10 baris sekalipun! Latih menulis hari-hari supaya menjadi kebiasaan!

Yang itulah malas aku yang payah nak diubah! Kadang-kadang, dah bukak dah blog, dah klik dah new post! Tapi, tak tau nak tulis ape tulah yang asyik membuat malas aku bertambah-tambah!
Banyaklah alasan kau Azaliza!!  Mmuaahhhahaha!

Ape la aku ni! Buat blog kate nak luahkan penulisan! Tapi rupa-rupanya, hakikat tidak semudah sangkaan! ini memang 100% aku setuju! Bukan senang rupanya nak maintain menulis blog sendiri!

Hmmm....atau mungkin, bila aku dah bertukar, baru banyak idea aku kot??
Manalah tau,kan?? Hihihi..

#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment