Tuesday 11 June 2024

Daftar Public Gold dengan saya ya! =)

 

Teks    :           Azaliza Salmin

 

kumpul dinar macam ni, huii untung banyak kawan-kawan! 😍


Assalammualaikum, hai kawan-kawan! Semoga korang semua dalam keadaan sihat, bahagia, ceria dan sentiasa dalam redha Allah, insyaAllah =)

Korang dah mula ke belum tu, simpan emas di Public Gold?

Aku kan.. aku tak tau la, mungkin belum rezeki aku, atau mungkin aku yang tak expose sangat, tak buat all out betul-betul ke kan, dalam mengajak orang ramai buka akaun emas di Public Gold.

Sebab apa, dealer-dealer lain fuhhh, penangan orang yang sign up bawah diorang kemain ramai! & macam senang je diorang dapat klien yang berminat dengan Public Gold ni..

Aku.. aku pun buat live kat tiktok, up status memang aku la sebab aku ni agak introvert kalau nak bercakap dengan orang hihiii .. buat live tu pun ikut mana dan je 😊

Tapi, takpe.. insyaAllah, Allah mesti dah aturkan yang terbaik buat aku..

Aku bukan apa, petang-petang ni tetibe rasa nak meluah pulak. Kadang kan dengan cara ekspresikan apa yang terbuku dalam hati, akan buat kita rasa lega, akan buat kita redha dan kaji balik kenapa kita tak miliki semua-semua yang kita rasa ‘pehhh, senangnya diorang dapat klien’ etc …

Betul tak? Hmm, betul betul betul!

So, terima kasih la kat korang yang sudi baca luahan hatiku ini hihihii..

So kalau korang belum ada akaun Public Gold, cepat daftar kat sini tau dan terus hubungi aku untuk aku guide korang sampai korang dapat miliki goldbar atau dinar atau semua item-item emas yang ada di Public Gold 😊

Daftar tau!

https://publicgold.me/azalizasalmin

 

Till then!

Salam kasih sayang!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment