Thursday 9 March 2023

Akaun GAP Public Gold

 

Teks    :           Azaliza Salmin

Assalammualaikum WBT 😊

Korang dah start tukar sebahagian @ sedikit RM korang kepada emas 999.9 di Public Gold ke belum?

Wahhh, tahniah pada yang dah bermula. Untuk yang masih ragu-ragu nak memulakan, mehh aku nak tanya sikit..hihihiiii

Korang takut kena scam ehh? Ke, korang takut emas tu tak boleh dijual balik? Ke, sebab rase takde duit?

Jangan macam tu, kawan-kawan. Di Public Gold, individu yang diisytiharkan muflis pun boleh menabung emas, serendah RM100 je korang dah boleh dapat emas 999.9, 24karat.

Kalau korang nak kata, RM100 tu pun tinggi, then aku tak tau nak cakap camner la 😊

Ye, benar. Bagi aku pun RM100 tu banyak oooo! Tapi, aku jugak nak ada satu aset untuk lindungi aku di masa hadapan. Aku belum ada rumah, belum dapat lagi financial freedom yang aku impi-impikan. Jadinya, setiap kali gaji, aku WAJIBkan potong RM100 untuk ditukar kepada emas! SIMPANAN PAKSA namanya ni! #blinkeyes



Kenapa aku suka cerita pasal akaun GAP?

Sebab simpan di GAP ni mudah sangat, kawan-kawan! Ramai suka akaun GAP ni sebab dia sangat 'powerful'. Asal ada bajet je laju tangan nak top up. Sedar-sedar dah banyak gram. Selain tu, meh aku senaraikan kat sini :

1. Boleh mula menabung serendah RM100

2. Tiada komitmen bulanan. Top up anytime ikut bajet masing-masing

3. Patuh syariah

4. Tiada upah simpan

5. Tiada had simpanan

6. Transaction online 24hours

7. Boleh buka untuk anak kecil sejak lahir sehingga umur bawah 18 tahun

 


Ha, best sangat kan. Yang paling best kalau buat auto-debit. Sedar-sedar je RM1200 kita dah jadi emas!

Kepada korang yang baru tau pasal Public Gold ni, sedarlah bahawa Public Gold ni syarikat emas Malaysia yang dah lama bertapak di Malaysia, dah nak buka cawangan ketiga di Indonesia dah. This is a wake up call, gaiss! 😊

Aku sentiasa berlapang dada dan hati untuk membantu korang, dari mula sampai la korang dapat merasa pegang emas fizikal samada dinar atau goldbar. Whatsapp je aku di 016-5151421 atau daftar sendiri di sini >>>  https://publicgold.me/azalizasalmin

Aku tak pasti kenapa ada entri di blog aku ni, yang link nya tak boleh nak di klik. So kalau link-link yang aku share di entri-entri aku sebelum ni korang takleh nak klik, make sure korang copy pastu paste kat google, ok! 😉

 

Ada 3 kaedah belian emas di Public Gold 👆😊


Till then!

Salam kasih sayang.

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment