Tuesday 7 September 2021

Saham Akhirat

 

Teks    :           Azaliza binti Salmin

 Assalammualaikum, hai korang!

Dah dapatkan novel USTAZAH BASIKAL lom? Sebab kalau dah, tahniah dan jutaan terima kasih bagi pihak affiliate & team Kembara Menuju Hikmah! InsyaAllah, ini saham akhirat untuk korang jua! Aamiin… J

 

Gambar : Affiliate USTAZAH BASIKAL - JIWA CHAMPION


Gambar : Affiliate USTAZAH BASIKAL - JIWA CHAMPION

Aku kan, bukan ape tau. Seronok bila berada dalam team affiliate Ustazah Basikal ni. Macam-macam perkongsian kite dapat, walaupun aku bukanlah aktif sangat, hihiii.. yelah, saya ni silent member, giteww!!

 Bukan team Ustazah Basikal je, aku rasa semua team pun ada bonding yang sukar untuk diperkatakan, betul tak?!

 So, korang! Apa khabar? Dah dapat vaksin penuh ke belum? Ingat, jaga SOP, biasakan dengan kehidupan norma baru ya! Sebab, aku pasti ramai yang merindui kampung halaman. Aku punnnn! Ya Allah, rindunye pada ibuku.

Kesian kat anak-anak zaman kini, terperuk dalam rumah je. Sekolah pun dalam talian je. Aku memang ‘kureng’ sikit kalau pdpr ni, sebab kalau kita berkerja, memang tak dapat pantau langsung pembelajaran budak-budak ni. Aku ni pulak memang jenis malas nak follow up kerja-kerja sekolah online depa. Hmm….

Ok lah. Korang kalau nak dapatkan novel travelog pengembaraan USTAZAH BASIKAL, atau nak dapatkan MEERACLE, jangan malu-malu untuk hubungi aku ya!

 Till then!

#Salam kasih sayang!

Gambar : Affiliate USTAZAH BASIKAL - JIWA CHAMPION



 

No comments:

Post a Comment