Thursday 9 September 2021

KENA CULIK DENGAN WANITA UZBEK?

 

Assalammualaikum korang!

Jom aku kongsikan lagi peristiwa menyeramkan dalam novel USTAZAH BASIKAL ni bila penulis diculik wanita tempatan di Uzbek! Erkkkk! Macam kisah Nabi Yusuf dan Zulaikha pun ada! Hihihiiiii!

 

Gambar : Affiliate USTAZAH BASIKAL - JIWA CHAMPION

 Tiba tiba ....

 

Aku disapa oleh seorang wanita tempatan dalam bahasa Inggeris.

 

" Hello sir , where are you from ?" tanya dia. Cantik orangnya. Pada pandangan aku , umurnya dalam 20 - 25 . Muda dan cantik.

 

" Malaysia ," jawab aku sambil tangan sibuk memetik kamera. Aku malas layan sangat sebab aku syak dia mahu suruh aku beli barang jualan dia. Haha.

 

" Wow , Malaysia , do you like Uzbekistan ? " Dia tanya lagi.

 

" Yeah , i like it very much , i love the architecture ," kata aku.

 

" Really ? Come , you need to see this !" Dia menarik hujung baju sweater aku.

 

Ah , sudah ... ! Dah kenapa tarik baju aku ni ?

 

Aku pulak terus ikut macam orang kena pukau. Mungkin dia nak tunjuk barang jualan dia. Aku pun layan saja lah.

 

" Come inside , try this ," dia meletakkan sebuah kopiah Uzbek di atas kepala aku.

 

" How much ?" Aku tanya.

 

" Not expensive , you can try more if you want ," kata dia.

 

Aku masuk lagi ke dalam kedai dia untuk lihat kopiah yang lain.

 

Tiba tiba ....

 

" Papp !!"

 

Aku toleh ke belakang dan aku lihat wanita tersebut menutup dan mengunci rapat pintu kedainya.

 

" What are u doing ?" Aku pelik.

 

" My wife is waiting outside , let me out !" Aku mula rasa tak selesa.

 

Gila kau ! , Perempuan cantik kurung kau dalam kedai , berdua - duaan , jantung rasa nak gugur weyh !.

 

" Its okay , no problem , no problem ". Ujar dia.

 

" No , no , i want to go out !" Aku tinggilan suara .

 

" Ok ok i will open the door ," dia mengalah dan membuka pintu kedai nya. Mungkin sebab dia tengok aku sudah mula mengganas. Haha.

 

Aku cepat cepat keluar daripada kedai dan terus mencari Adilah dan lain lain.

 

Dah macam cerita Nabi Yusuf pulak , cuma dia tak tarik baju aku sampai koyak je ... mujur iman aku kuat.

 

Tapi yang aku pelik , kenapa wanita cantik seperti dia berani mengurung lelaki bersamanya ? , Aku rasa dia tak sihat kot ... Fuh !!

 .

.

.

 Gila kau , first time aku kena kurung dengan perempuan dekat negara orang pula tu. Memang pengalaman yang tak terlupakan lah.

 

Pengajaran nya adalah berwaspadalah dengan sesiapa pun , kita tak tahu niat buruk baik orang terhadap kita.

 .

.

Gambar : Afilliate USTAZAH BASIKAL - JIWA CHAMPION

 

Aaaa jom claim eBook Percuma Ustazah Basikal anda sekarang , Tuan Ahmad belanja hehe….

 

Saya nak Ebook saya sekarang 👇🏽👇🏽👇🏽

www.wasap.my/60165151421/nakebookUB

 

Terus klik link di bawah untuk dapatkan novel hebat ini!

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

https://ahmadbmi.my/order/form/ustazahbasikal/364

 

 

Kelakar, kan!!! Hahahaaa!

Bahasa yang digunakan tu santai sangat, seolah-olah tengah bersembang dengan kita. Tak rugi kalua korang dapatkan novel ni tau! Hihihiii, trust me!

 

Ok lah !

Till then!

#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment