Thursday 21 March 2019

MEERACLE


Teks   :    Azaliza binti Salmin
Foto   :    Carian Google


Assalammualaikum!

Ok! Hari ni aku nak bercerita tentang satu produk terbaru yang aku #dropship dan sekaligus gunakan!

It’s a #Meeracle Serum & Cleanser! J
Yeah, that’s it! Zahira MacWilson as duta produk!
(tapi after 31.03.19, kontrak beliau dengan Meeracle telah tamat)...

Meeracle terdiri dari 2 item iaitu serum dan pencuci muka. Terbaru, ada lip matte, tapi belum dikomersialkan sangat pasal lip matte Meeracle ni. Biasalah, sesuatu produk ni kalua dah mula dipercayai dan diyakini oleh orang ramai, ia akan berdingkit-dingkit ke satu peringkat lagi, iaitu menambah koleksi-koleksi di dalam jenama itu sendiri.
Bagi aku, SEMUA orang akan menggunakan pencuci muka. Betul tak?!! Aku yang paling koman ni pun, dengan make-up semua tak pakai, tapi at least, bila bangun pagi and sebelum tidur atau balik kerja, mesti akan bersihkan muka dulu. Untuk kesegaran dan kebersihan kulit muka lah katakan! Betul tak?!
Ni dia Meeracle Serum tu!

Sedikit info mengenai kepentingan Serum, yelah, kot-kot ada orang yang macam aku ni tertanya-tanya ‘apekebende maksud serum tu’ kan…

Serum ni adalah sejenis cecair yang memberi pekatan yang mengandungi bahan aktif untuk menyerap masuk terus ke dalam kulit untuk menyihatkan kulit kita.
Serum juga boleh digunakan selepas proses skrub wajah kita kerana lapisan kulit yang tertutup dengan solekan menyebabkan liang pori tersekat dan berminyak.

SATU FAKTA PENTING!

Dengan Meeracle Serum, korang dah tak perlu dah nak apply krim atau pelembap yang lain! Lagi pula, Meeracle Serum ni sesuai dengan semua jenis kulit tau!! Dan yang paling best, ia tahan sehingga 2 bulan dan penggunaanya sangat-sangat menjimatkan masa nak-nak untuk mereka-mereka yang berkerja!

Hmmm! Best kan!??!

Jadi, jom kita sama-sama mulakan penjagaan kulit wajah kita dengan Set Meeracle yang #awesome! Set Meeracle ni berharga RM128.00 yang mana kalau nak beli loost harga Meeracle Cleanser ialah RM49.00 manakala Meeracle Serum berharga RM79.00.

Mampu milik punya!!

Korang boleh klik je link aku ni untuk terus sembang-sembang dengan aku! Tak kisahla kalau nak beli ke, nak tanye-tanye tentang #Meeracle ke, I’m free with it! InsyaAllah! This is it à  www.wasap.my/60165151421/meeracleme

Ok! Till then!

#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment