Thursday 26 May 2016

Salam Khamis, 19 Sya'aban

Teks             :        Azaliza binti Salmin
Foto             :        Mr. Google

Assalammualaikum! Salam Khamis everybody! Semoga hari ini mendatangkan kebaikan dan segala yang baik-baik untuk anda semua! InsyaAllah!

Hmmm…….nanti-nanti je lah aku nak komen pasal cerita “Duda Terlajak Laris” tu! Hihihi. Bukan komen, cuma ulasan sahaja, atau mungkin pendapat aku sebagai seorang penonton. 
Lama sungguh aku tak post any ulasan drama/filem under label “ulasan drama/filem”. Kan?!!!

Lately, customer-customer aku seperti biasa. Kadang-kadang ada, kadang-kadang tiada. Bukan takde terus, maksud aku sedikit je. Masa yang ada aku gunakan untuk menyemak kembali those invoices syarikat Kawalan Keselamatan last year yang mana masa bulan Disember 2015, bayaran atas dasar ‘blanked approval’. Aku kat sini baru aku tau ape kebende ‘blanked approval’ tu. Bayaran dilakukan tanpa invois, tetapi bersama surat iringan/arahan dari unit yang terbabit.

Selain tu, aku still terlibat dengan bayaran untuk sewaan mesin fotostat. Kerja. Macam tu lah!

Yang penting ape?!!! Yang penting ape, kawan-kawan?!!!
Yess!! Yang penting happy! Istiqomah dengan apa yang kita lakukan. Lakukan dengan ikhlas!

Well, saje je nak share, from Bahagian Dakwah JAKIM. Untuk semua dan untuk diri aku sendiri especially!

“Sebenarnya, rasa kosong yang kita rasa tu bukan rasa kosong. Tetapi rasa terbeban dengan dosa. Sebab tu setiap rasa kosong tu tak menenangkan.”


Till then! Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment