Wednesday 10 July 2019

Tak Ada Cinta Sepertimu


Teks   :    Azaliza binti Salmin
Foto   :    Mr. Google


Assalammualaikum & haiiiii!

“Tak Ada Cinta Sepertimu”.

Korang dah tonton lom? Maybe dah kot, sebab drama ni diterbitkan tahun 2018 dan mungkin dah ditayangkan cuma aku je yang ketinggalan. Hahhaa!

Thanks to #OnDemand!

Jalan cerita yang best. Pelakon yang hebat dan Berjaya dalam membawakan watak yang diberikan! I adore Zahirah MacWilson acting! Loved!

Syafiq Kyle. Aku tak pandang pun tau dia ni sebelum ni. Drama Nur yang orang gilakan tu pun aku tak layan. Even slot Akasia baru-baru ni, “Bukan Cinta Aku”, pun aku beshe-beshe je tengok dia berlakon. Tapi bila tonton drama “Tak Ada Cinta Sepertimu” nih, aku macam suka pulak dah dengan si Syafiq Kyle ni. Tak tau nape. Nampak macam real & gentle sangat dia dalam cerita ni.

In my opinions lah. Hihihi.

Tapi yang aku nak komen, as usual, the ending part lah, of course! Typical Malay drama!

Make it a bit longer, please. Half time in last episode pun takpe. I mean, part yang happy tu!

Ni tidak! Lagi 10 minit nak habis, barulah happy ending dia! Tak best lahh!

Bagi la audience tersengih lama sikit!

Faham ke tak faham?!! Come on #pengarah dan #penerbit drama Malaysia!

Till then!
#Salam kasih sayang!


No comments:

Post a Comment