Monday 23 October 2017

PERKHIDMATAN MENAIP DOKUMEN

Teks   :    Azaliza binti Salmin

Assalammualaikum.
Hai, semua!
Ok! Entri kali ni, aku nak promo sikit tentang perkhidmatan yang ingin, akan, dan boleh aku lakukan!
Bukan apa, kadang-kadang kita akan ter’inspired’ oleh seseorang untuk kita lakukan things yang boleh kita lakukan! Thanks to my sifu, Cikgu Monalita Mansor!

Ok! Pendekkan cerita!

PERKHIDMATAN MENAIP DOKUMEN

Bismillahhirrohmanirrohim.
Mulai sekarang dan sampai bila-bila sekiranya masih diperlukan, aku akan memulakan perkhidmatan menaip dokumen. Aku ingin membantu mereka-mereka atau anda semua yang mencari orang yang boleh membantu menaip :-

* DOKUMEN
* LAPORAN
* JURNAL
* TESIS
* BUKU
* KARANGAN
* KERTAS KERJA
* SURAT
* TENDER
* ARTIKEL
* NOVEL
* PERJANJIAN PERNIAGAAN, etc
* APA SAHAJA BENTUK DOKUMEN

Aku sangat suka menaip. Dan dengan kemahiran yang aku ada selama menjadi Pembantu Tadbir ni, boleh aku gunakan untuk membantu anda semua yang memerlukan perkhidmatan seperti ini.
Kepada anda yang memerlukan perkhidmatan menaip dokumen, besar sungguh kesudian aku untuk membantu anda semua yang tidak sempat atau tidak gemar menaip panjang berjela. Aku sedia membantu dengan menyediakan perkhidmatan menaip dokumen ni.

Untuk memudahkan anda semua tidak kira siapa pun anda, aku menyediakan perkhidmatan menaip dokumen dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris dalam format Microsoft Words. Sila rujuk butiran berikut :-

1.    BAHAN UNTUK DITAIP BOLEH DIHANTAR MELALUI –

i-             Email : azalizasalmin@gmail.com @ aza_aloha@yahoo.com

ii-            Maklumkan melalui Whatsapp / SMS ke nombor 016-5151421

iii-           Serahan tangan kepada mereka yang berhampiran (sila call/whatsapp/sms nombor yang tertera terlebih dahulu)

          
2.    MAKLUMAT BAHAN YANG PERLU DITAIP –
- Sila beri maklumat lengkap mengenai bahan yang ingin ditaip untuk mengelakkan sebarang kesilapan.
- Contoh maklumat :-
a) Format       :           Microsoft Words
b) Font           :           Times New Roman
c) Font Size   :           12
d) Line Spacing:       1.5
e) Sebarang maklumat lain yang perlu sekiranya ada.

3.    PENGHANTARAN DOKUMEN
- Dokumen yang telah siap akan dihantar melalui emel bagi memastikan dokumen cepat diterima oleh pelanggan. Tetapi sebarang cara penghantaran, boleh dibawa berbincang, sebab kalau korang hantar melalui pos, and nak suruh aku pos balik, itu semua boleh dibawa berbincang. Tapi aku yakin, nowadays, emel lebih mudah kan, kan, kan!?!!

4.    KADAR UPAH MENAIP
- Setiap muka surat RM 5.00
- Muka surat 101 dan seterusnya, RM 3.50


Ok! Senang, kan! Aku ingin memudahkan kerja korang semua. Jika memerlukan perkhidmatan aku, sila hubungi emel atau nombor yang tertera, ya!
Aku amat mengalu-alukan siapa-siapa yang memerlukan bantuan!

Sekian, terima kasih.
 
Need my help? 'm ready to help you! 😊

Later on when I got free time, I’ll make it an official entry. InsyaAllah.
Korang-korang yang memerlukan perkhidmatan menaip, boleh la hubungi aku ye! Kot2 ada kenalan korang ke, yang tengah nak cari service camni, boleh suggest aku kat diorang k!
& guess what?!! Hmmm…
Pelanggan pertama yang memerlukan perkhidmatan menaip dokumen dari aku, akan dapat SPECIAL GIFT especially from ME! I will post him/her yang mengambil khidmat aku dalam entri blog ni after I did the service to them! (?? Betul tak ayat aku? Hihihi)

Ok, guys! Till then! (tak sabar pulak nak dapat customer!) Hahahaha!


#Salam kasih sayang.

No comments:

Post a Comment