Friday 17 March 2017

CERITA PAGI JUMAAT

Teks   :        Azaliza binti Salmin

Assalammualaikum! Hai, semua! Salam Jumaat! Moga hari ini memberikan sesuatu yang bermakna buat kalian semua. InsyaAllah.

Saje nak cerita nih! Aduiii! Pagi ni time nak gi kerja, si Kancil WJJ 21** aku tu buat hal!
not my car! 😖 sekadar hiasan!
Enjin tak mau hidup! Haaaa! Dah la hari ni encik suami tersayang kena pi Langkawi! Time-time camni dia nak wat hal pulak! Sudahnye, kena naik Alza encik suami laa!

Yang bestnye, aku ni dah biasa bawak kereta cute miut, tak pasal-pasal pagi ni kena bawak kereta besar pulak (walaupun Alza tu takdelah besar mana bagi korang)! Hahaha! Bagi aku, Alza tu besar la! Yelah, Kancil kecik je!

Gigil wehhh, nak bawak kereta besar, apatah lagi malah berpatah-patah lagi, kereta tu kesayangan encik suami! Aku tau la apa yang aku maksudkan kesayangan! Sebab, memang suami aku ni jenis yang sayangkan semua hak dia! Sangat caring! Termasuk la kami ni,
gambar sekadar hiasan 😍
isteri & anak-anak die! Motor, kereta, semua dijaga tip top tip!

Hmm, nak parking lagi, pun satu hal. Yelah, kereta besar! Huishhh! Mencabar! Tapi, aku berjaya parking juga akhirnya walaupun ade senget-benget! Hahaha!

Saje je nak cerita keterujaan membawa kereta besar secara tiba-tiba! Kahkahkah! Akhirnya!

Ok lah! Till then! Bye!


#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment