Thursday 27 July 2017

EXAM BITK 2017

Teks             :        Azaliza  binti Salmin

Assaammualaikum, guys! Salam Khamis yang indah buat semua!

Kelmarin, hari Selasa 25.07.2017, aku menduduki peperiksaan BITK (Bantuan Intensif Tugas Kewangan) buat kali ke …….. err, hehhehheh!

Nanti aku kongsikan beberapa soalan yang dapat aku ingat. Manalah tau, tahun-tahun depan ada yang mencari-cari contoh soalan BITK, ye tak?!

Oh! Aku menduduki peperiksaan itu di PICC, Putrajaya. Lunch hour aku luangkan masa bersama sahabat lama yang pernah kerja sebumbung sebelum ini but then naik pangkat & dipindahkan ke jabatan lain di Putrajaya. One of my best ‘kakak’ friend! J
BFF

We had some talks & chats. Supposed ade lagi 2 orang sahabat yang nak datang, tetapi tidak dapat datang due to sebab-sebab yang kitorang faham! J

Ok lah! Nanti aku share soalan BITK 2017 eii!
 Ehh??!! Aku tak story lagi la pasal my new baby eii?! What??! Baby?! Hihihi! Just wait ok!

(ape ke hal nye 'caption' pic tu font lagu tu?! den type "bff" sebenaqnya! huhuhu)

Till then!


#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment