Saturday 14 November 2015

MANISNYA CINTA DI CAPPADOCIA~~~

Teks  :         Azaliza binti Salmin
Foto   :         Mr. Google

Assalammualaikum…….

Ya Allah! Sweet nya filem ‘Manisnya Cinta di Cappadocia’!

Well, I know that I seem too late to watch this movie..hihihi…but frankly, yup! Aku baru je tonton filem ni! Alahai…….

Tak tau la nak cakap macam mana. Starting yang macam biasa-biasa je, tapi lama-kelamaan hati bagai dibuai. Hmm, best! Fazura was sooooo gorgeous! She really are! Cantik, soft, cantik, cantik dan memang cantik!

At one time, macam sedih pun ade cite nih. Betul! Agaknya, aku memang betul-betul menghayati filem ni, kot. Hihihi. Dengan view yang saaaaangat mempesonakan aku. Bestnya bestnya! Soooo romantic!

Barisan pelakon yang mantap, jalan cerita yang best! Faizal Hussein tetap best, walaupun dia kelihatan tua sikit. Hihihi. He really are, right? Sebab sebelum ni, aku rasa Faizal Hussein ni macam awet muda je. Tapi dalam filem ni, memang nampak garis-garis tua tu. Oopss! Hihihi.

Hmmm…. I really adore Fazura!

Tak tau nak cakap ape lagi. Actually, aku nak cite pasal satu drama/filem muzikal
tajuknya “Hairspray”. Tapi, tergantung kat lappy! Tak sempat-sempat nak habiskan entri tu. Nanti aku cuba sambung. Nantikan ya!

Ok lah! Till then!

#Salam kasih sayang!



No comments:

Post a Comment