Friday 17 July 2015

AIDILFITRI & CMD



Teks   :         Azaliza binti Salmin
Foto   :         Carian Google

Assalammualaikum, friends.

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Ampun maaf dari aku ya, andai ada coretanku yang tidak senang dihati anda semua. Manalah tahu, kan.
Aku berhari raya di Muar terlebih dahulu tahun ini. Ya! My kampung halaman! Raya ketiga baru aku sekeluarga beraya di Taiping, Perak.

Hidup mesti diteruskan. Fikirkan yang positif, doakan yang positf, dan angankan yang terbaik untuk segala-galanya. InsyaAllah. Paling utama, kewajipan pada Yang Maha Esa wajib dilaksanakan, dan akhirnya, berserah setelah berusaha. Allah Maha Mendengar.

Ha! Dalam pada kita berhari raya ni, ber’gumbira’ dengan sanak saudara, bekalan pati mineral tidak aku lupakan. Ya! Concentrated Mineral DropsàCMD, sentiasa aku bawa ke mana sahaja!
Bukan susah kita nak wujudkan persekitaran beralkali.
Alkali itu penting untk kehidupan kita, yang kebanyakannya dikelilingi pH berasid. Jadi, hanya dengan titisan CMD dapat meneutralkan & mengimbangi pH tubuh badan kita.

Sebotol kecil CMD tahan sehingga 2 bulan. Mudah dibawa ke mana sahaja. Ia bukan suplemen, ia diklasifikasikan sebagai makanan oleh KKM. Apabila kita sudah merasa keberkesanan CMD, memang kita akan sentiasa teringat untuk mebawanya ke mana sahaja.

Hanya RM178 sahaja, kawan-kawan. Jika nak dibandingkan dengan 1001 khasiat CMD, amatlah berbaloi membelanjakan RM178 itu. Apatah lagi kita DIBAYAR apabila kita memperkenalkan CMD dengan sahabat, rakan taulan kita. Dalam diam, kita menjana pendapatan sampingan dengan mudah hanya dengan CMD.

Oklah! Kalau anda nak tahu lebih lanjut pasal CMD ni, do contact/sms/whatsapp me @ 016-5151421 ya!
Aku mengalu-alukan sesiapa sahaja yang nak mengenali CMD atau biz iexp4u.com yang mudah dan masyuk  ni!
Surirumah ke, wanita berkerjaya ke, malah pelajar mahupun penganggur, semua aku alu-alukan!

#Salam kasih sayang!




No comments:

Post a Comment