Thursday 28 May 2015

THROWBACK DINNER'S MOMENTS ~~

My best workmates ever! On dinner's 2014

Teks       :       Azaliza binti Salmin
Foto       :       Upload Gadget ku

Assalammualaikum. Salam ceria. Jangan sedih-sedih. Try to be happy always, & chill!
Ok! Hari ni, aku nak story mory pasal last year punye event, Dinner PPW Bangsar & Pudu à Malam Semarak Kasih 2014.
My best workmates too!

Tema pada malam itu ialah Retro! Hahaha. Melaram sakan pegawai-pegawai aku malam tu! Back to 60’s & 70’s kauuu!
Dinner ni memang every year diadakan di PPWBPKL. Yelah, nak reward masing-masing, bagi happy sat malam tu, lupakan SEGALA masalah dan isu-isu yang timbul di PPW. Dinner ni mula diadakan bermula tahun 2010, dan kemudian menjadi acara tahunan as ramai yang mengharapkan event ini dijalankan.
 
Retro & Rock - 60's & 70's
Setiap kali dinner jugak, semua sektor & unit di PPW dikehendaki membuat persembahan. Tak kisahlah, menyanyi ke, berlakon ke, apa-apa sahaja dan persembahan ini akan di adili oleh Timbalan Pengarah kami.Eii, seronok pulak bila mengingatkan balik saat-saat tu. Semuanya kepala gila-gila!


Dinner 2013 - antara persembahan --> adegan nak sunat

Unit aku, jangan diharaplah nak bagi persembahan yang kaw kaw! Apa yang kitorang buat?! Of course lah menyanyi je! Kitorang tak punya banyak masa nak mereka-reka sketsa atau lakonan seperti sektor lain!Hihihi! Apapun, kitorang enjoy!

And in every dinner jugak, ada “Men & Lady’s of the Night” tau! Hihihi. Guess what? Agak-agak korang, aku tercalon tak?! Hahaha! Dinner 2013 is my year’s!! Tembam-tembam aku pun bole jadik ‘Lady’s of the Night’ tau! Ha! Malam tu, aku di make over kan oleh rakan baikku, juga dari Unit Kewangan & Akaun! Jangan ingat kitorang ni main ngan kalkulator je tau! Ni pandai mengandam lagi nih! Yelah, dah minat, kan.
Lady's of the Night 2013! heh heh

In every dinner, ada games dan paling penting, hadiah-hadiah yang disediakan oleh Kelab Kebajikan. Semua yang hadir pasti akan menerima hadiah, salah satu inisiatif untuk menyerikan dan menggembirakan lagi para hadirin. Yelah, kalau setakat pertandingan persembahan, Men & Lady’s of the Night, je yang dapat hadiah, tak best lah! Tujuan dinner ni diadakan adalah untuk menggembirakan setiap ahli. So, that’s it!

VVIP- Dinner 2013

Hmmm…almost June 2015 dah, aku baru nak story mory pasal dinner. Hihihi. Takpe, just nak throwback every moments in every dinner while I was in PPW Bangsar & Pudu. Kenangan, rite! Lagipun, memang seronok event-event camni! Even aku dah keluar PPW pun, kenangan itu akan kubawa ke mana sahaja. Pegawai dan staf yang sangat sempoi dan rock! Aku sayang diorang! Iskhh iskhh!
  
Dinner 2013 --> Roses are Red
Stop the cries! Hihihi. Berkawan biar seribu. Itulah mereka yang sempat aku kenali dalam dunia pekerjaan . My first intake was in here, remember? PPW Bangsar & Pudu, was known as PPD Kuala Lumpur when it first established. I was there when it’s started to begin under JPWPKL. Memories will still remain. InsyaAllah.




Dinner 2010 - Malam Anggun Bergaya!

Ok lah! Enjoy my writing & those pictures!

#Salam kasih sayang!









No comments:

Post a Comment