Friday 24 October 2014

ASAL-USUL CMD

Teks          :       Azaliza binti Salmin
Foto          :       Mr. Google
Assalammualaikum semua! Lama sudah aku tidak bercerita pasal produk kesihatan yang aku gunakan dan sedang promosikan, Concentrated Mineral Drops – CMD! Bagi kawan-kawan yang sudah cuba, mesti ada rasa perubahan, kan? Sambil-sambil tu, cuba tengok akaun masing-masing! Terkejut tak?! Hihihi. Alhamdulillah, syukur.
Kali ini, aku nak ceritakan asal-usul CMD. Maksud aku, CMD ni diperoleh dari sumber yang mana dan bagaimana.
Concentrated Mineral Drops ini adalah titisan air dari Mata Air Great Salt Lake. Tasik ini berada 1000km jauh dari bandar, tiada pencemaran,  dikelilingi gunung, air hanya masuk tetapi tidak keluar. Begitu hebat ciptaan Allah SWT!

Air dari tasik inilah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak/disejat secara solar/ditapis dan dipasteur secara semulajadi.
Aku nak cerita banyak pun tak berapa reti pasal dekat Great Salt Lake ni,
Peta Tasik Great Salt
Revell Global ada kolam sejatannya sendiri. CMD terhasil ada peringkat-peringkatnya, mengikut musim pulak tu! Jadinya, memang aku tak reti nak karang ayat bagaimana prosesnya. Hihihi.

Maklumat berkaitan cara penghasilan CMD ni aku peroleh apabila aku menghadiri sesi BOP yang diadakan setiap minggu di HQ Revell Global. Bagi sesiapa yang nak ketahui dan lihat sendiri, bolehlah ke HQ Revell Global setiap hari Sabtu. Contact aku dulu, ya! Hihihi.
Sesi BOP oleh Pn. Aida
Oh ya! Mungkin ada yang bertanya Great Salt Lake tu di mana. Great Salt Lake terletak di Bandar Utah, USA. Bandar Utah ni, seratus kali berbeza dengan bandar-bandar membangun di Malaysia! Bukan aku kata, tapi Pn. Aida yang kata. Hihihi. Dia pernah ke sana as she is somebody in the company (i mean, pn. Aida ni dah lama di Revell, tapi aku tak tau pangkat die, but i’m very sure, she’s in the highest level in the company)!
Whatever pun, Pn. Aida sangat peramah dan mudah mesra!
Oklah! Sampai sini dulu. Pada siapa-siapa yang rasa nak cuba, atau nak tahu lebih lanjut pasal CMD ni, just call/sms/whatsapp/weechat/telegram ke 016-5151421 !
#Salam kasih sayang!

No comments:

Post a Comment