Friday 19 September 2014

SEDIHHH ~~~

       Argghhhhh..sedihhh..
       PC aku dah kembali tak boleh untuk ber'blog'ing..bukan ape, dalam tugas seharianku, aku perlu berhadapan dengan sistem eSPKB dan ePerolehan sama ada untuk mengeluarkan L/O (local order/pesanan tempatan), atau mengunci masuk tuntutan-tuntutan yang diterima dari guru-guru Zon Bangsar & Zon Pudu.
      Uwaaaa! Hari tu, masa aku seronok dan teruja apabila PC ku 'membenarkan' aku ber'blog'ing, pada masa yang sama PC ku tak benarkan aku membuka website ePerolehan. Oleh kerana saat itu, aku tak banyak lagi L/O yabg perlu dibuat, boleh la aku ber'blog'!
      Tapi, minggu ini, aarrgghhhhh!
      Hihihi. Sabar, sabar. Mana boleh dahulukan blog ketika waktu kerja! Kembali pada nawaitu kerja kita. Kita perlu amanah dalam menjalankan tugas.
      Tapi, tu lah. Perlu bahagikan masa. Oleh kerana PC ku ini hak milik kerajaan Malaysia, makanya, satu perlu dipilih antara dua! ePerolehan, atau blog? Ya, sudah pastinya ePerolehan!
      Dan pegawai IT di pejabatku telah menggodam PC ku semula bagi memastikan ePerolehan boleh diakses. Huwaaaa! Hahaha!
      Andai tiada khabar berita sensasi lagi terbaru dariku, bersabarlah, kerana aku terpaksa memilih antara dua, dan jawapannya anda semua tahu! Walau hati berat, namun terpaksa aku terima, demi amanah dalam bekerja! Ahakkksss!
        Hihihihi.
       #Salam kasih sayang!

1 comment: