Tuesday 30 September 2014

ASSALAMMUALAIKUM

Teks          :       Azaliza binti Salmin
Foto          :       Arkibku

Selamat pagi semua!
Lama juga aku ter'skip' blogging! Of course disebabkan kerana ketidaksempatan aku menggarap serba sedikit coretan serta bingkisan dari diriku.
Hari Sabtu yang lepas, aku ada taklimat berkenaan produk yang aku gunakan serta bisnes yang aku sertai. Tak lama pun, sehingga jam 2 petang sahaja.
Hari Ahad pula, aku ke sekolah anak-anakku untuk program yang dianjurkan sekolah mereka. Karnival Jom Beli di SK Setiawangsa. Nanti aku muat turun gambarnya, ok!
Semalam pula, aku ke Taklimat Pengurusan Kewangan & Akaun Sekolah yang diadakan di Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Jalan Duta. Arrgghhh! Walaupun sehari tinggalkan meja, berlonggok-longgok timbunan kerja yang perlu kuhadap. Arrgghh!
Haa!! Guess what??! Semalam sempat aku menjengah Unit Perkhidmatan untuk mengambil borang pertukaran! Hahaha. Hmm, nantikan sahaja keputusanku sama ada serius ingin bertukar keluar dari PPD ni, atau tidak.
Ok lah! Got to go! Bye!

#Salam kasih sayang!

1 comment: